stojak na ulotki

Podświetlany stojak na ulotki

Fajnie wyglądające gadżety biurowe nie muszą kosztować fortuny. W rzeczywistości można je mieć w znacznie niższych kwotach, niż ktokolwiek z nas się tego spodziewa. Nie inaczej jest wtedy, kiedy chcesz pozyskać ciekawy stojak na ulotki.

Jak go wykonać, kiedy masz do dyspozycji tylko standardowe stojaki, dostępne w sklepach z artykułami biurowymi? Korzystając z naszego poradnika, okaże się to znacznie łatwiejsze, niż możesz sądzić. Jak zatem można własnoręcznie zmodyfikować klasyczny stand na ulotki, aby wyglądał jeszcze piękniej niż kiedykolwiek? To bardzo łatwe. Przede wszystkim powinieneś zadbać o wykonanie na nim specjalnej grafiki grawerowanej na powierzchni tworzywa. To nic trudnego. Następnym krokiem będzie montaż podświetlenia. Do tego celu należy wykorzystać specjalne taśmy z diodami LED, które montuje się bezpośrednio do krawędzie stojaka, na płaszczyźnie którego wykonano grawerowanie. Zasilanie takiej listwy może być realizowane bezpośrednio z sieci lub za pomocą baterii. Jest to bardzo energooszczędna technologia, dlatego nie trzeba się obawiać, że bateria będzie szybko rozładowana. Gdzie można takie stojaki wykorzystywać? Jest wiele możliwości. Jedną z nich jest umieszczenie stojaków na ladzie recepcyjnej.

Ogólnie, każdy stojak na ulotki powinien być umieszczany w takich miejscach, w których przebywa duża ilość osób.

Pozwala to jak najszybciej i bardzo wygodnie dystrybuować ulotki, bez konieczności tracenia na to zasobów ludzki. Jeżeli nie po drodze jest ci z samodzielnym majsterkowaniem, możesz sobie w nieco inny sposób poradzić z uzyskaniem takiego ciekawego efektu. Jak? Na przykład decydując się na zamówienie gotowych stojaków, w których takie podświetlenie LED zostało wykonane fabryczne. Jest to wygodne i bardzo praktyczne rozwiązanie, dzięki któremu nie będziesz musiał samodzielnie bawić się w przeróbki zasilania. Cena takiego stojaka nie jest dużo większa niż cena klasycznego stojaka bez żadnych dodatków. Warto jedna w taki ciekawy gadżet zainwestować, gdyż na pewno będzie on przyciągał uwagę klientów, zachęcając do sięgnięcia po ulotki.